recenze - Poselství Jednorožců

21. února 2013 v 15:34 | Viki
Název : Poselství Jednorožců
Autor : Michaela Burdová
Nakladatelsví : Fragment
Anotace : Vydejte se za dobrodružstvím do Lilandgarie, země posvátných jednorožců!Jednorožci jsou ztělesněním dobra, a dokud drží pohromadě, nemá zlo šanci zmocnit se vlády. Jeden z jednorožců se však ztratí a dobro je narušeno. Černý čaroděj chce ovládnout celou Lilandgarii. Vypouští z temnoty odporné nestvůry a snaží se najít ztraceného jednorožce, aby zničil dobro jednou provždy a osvobodil z hlubin temnot nejmocnějšího démona všech věků a světů. Do Lilandgarie se proto vracejí elfové, aby pomohli zachránit dobro a opět nastolit rovnováhu světa.

Triologie PJ od Míši B. je moje nejoblíbenější knížka,vlasntě mi neskutečně přirostla k srdci,pamatuju si když jsem si objednala první díl,rok mi ležel v pokoji pak jsem se odhodlala a začala jsem číst,okamžitě jsem se do knížky zamilovala,je to už nějaká doba co jsem jí naposledy četla ale chci si jí přečíst znovu asi po 100. Pamatuju si když sem u PJ brečela,prolila sem proudy slz (poméé niagáry),když jsem očima přejížděla text a v hlavě si děj představovala. Nakonec když jsem všechny tři knihy dočetla sem byla hrozně smutná,protože jsem věděla že nikdy už lepší kniha nebude.
PJ je vlastně o tom že Lilandgarii hrozí nebezpečí,prostupuje jí temnota a tak král požádá o pomoc elfy,mezitím z hradu uteče vězeň (Veragin) a elfská princezna přijede se svou družinou a Veragin se knim přidá,pak překonávávají nebezpečí,nástrahy a tak. Druhý díl je hodně o bitvě o Santiel (královský hrad). Prostě knize není co vytknout a to já jsem poměrně náročná čtenářka.Všem milovníkům fantasy příběhů knihu doporučuji.

Hodnocení : 9/10

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.